неделя, 9 юли 2017 г.

ДВЕ БЛОНДИНКИ СИ ГОВОРЯТ

Свързано изображение
Две блондинки си говорят:
- Мацка, вчера карах колата на сервиз и си мислех, че щото съм жена, ще се опитат да ме прецакат.
- И как мина?
- А, добре, оказа се, че само ми е трябвала течност за мигачите.
* * * 

- От къде се обаждаш?
- От телефона, как от къде?!
* * * 

Между блондинки:
- Този самолет сигурно е правителствен, много е голям!
- Не е правителствен!
- Ти пък откъде знаеш?
- Ми да виждаш случайно мотори да излитат покрай него!!!
* * *

- Защо си толкова тъжна? - питат блондинка.
- В посолството не ми взеха документите за виза.
- Защо?
- На самия край на анкетата в графата "Не попълвайте" написах "добре".
* * * 

Среднощно телефонно обаждане от отсрещния блок:
- Муцка, при теб свети, що не спиш?
- Уф, пълнолуние е!
- И при нас.
* * *

Една блондинка хванала златната рибка. Върти я насам - натам, чуди се какво да я прави.
Рибката:
– Хайде, казвай си желанието!
– Ама как така?
– Ами така, вчера ме хвана един, пожела си един милион евро и ги получи! Казвай и ти какво искаш?
– Аууу, я да ми дадеш фейса му...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари