понеделник, 19 октомври 2015 г.

БЛОНДОВИЦОВЕ





Блондинка казва на приятелка:
- Записах си час за педиатър!
- Защо?
- Искам да си направя педикюр.


* * *
Блондинка звъни на мобилния на приятел, той й отговаря, че е в чужбина, че е на роуминг, т.е. скъпо е да се говори. Тя му отговаря:
- Жалко, че не можеш да говориш....тогава слушай!

* * *
Блондинка превишава скоростта. Спира я полицайка, която също е руса.
- Може ли да видя книжката ви? пита тя.
Блондинката започва трескаво да търси в чантата си.
- А как изглежда книжката? пита блондинката.
- Ами това е четириъгълен предмет, на който има и снимка.
Най-накрая блондинката намира четириъгълното си дамско огледалце в чантата и го подава.
Полицайката го поглежда, връща го на блондинката и казва:
- Всичко е наред! Не знаех, че сте полицай!

* * *
Мъж към жена си-блондинка:
- Започваш да отделяш много време и пари за фризури.
- А какво да правя? Много хора ми разправят, че нещо не ми е наред с главата!
* * *
- Колко ти е IQ-то?
Блондинка:
- Нямам IQ, имам Скайп!
* * *
Две блондинки си говорят:
- Защо мъжете, които идват на среща с мен винаги са необръснати?
- А ти опитвала ли си да не закъсняваш?

- 67 процента от блондинките са пълни глупачки! 
- Не ми пука. Аз съм от останалите 13 процента!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари