понеделник, 7 март 2016 г.

ЗАБАВНИ ВИЦОВЕ ЗА 8-МИ МАРТ





- Как изкара осми март? 
- Като в приказка. Срещнах се с прекрасния принц. Целият ден ме носи на ръце, обсипа ме с подаръци, говореше ми красиви неща. 
- Ау, колко романтично. А после? 
- После… В полунощ се превърна отново в моя мъж.
* * *

Помня в детството си, нарисуваш на мама за 8-ми март картинка с цветни моливчета и тя се радва ли, радва. Как им се иска на мъжете, този метод още да работи…
* * *

Тате, тате, какъв празник е Хелоуин?
- Същият като 8-ми март, сине! Пияни вещици обикалят улиците.
* * *

Събуждат се мъж и жена на 8-ми март.
Жената, протягайки се сладко:
- Ах, какъв хубав сън имах - ти ми подаряваше за 8-ми март палто и пръстен с диамант! Какво ли означава това?
Мъжът я целунал и казал усмихнато:
- Почакай, довечера ще разбереш!
Вечерта жената се прибрала по-рано от работа, приготвила празнична вечеря, запалила свещи… Идва си мъжа й и подава красив пакет. Тя отваря бързо и вижда книгата "Тълковник на сънища"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари