вторник, 15 март 2016 г.

СЕМЕЙНИ СМЕХОРИИ



- Имах всичко – пари, къща, кола, жена, любовница… Изгубих всичко! 
- Защо, какво се случи? 
- Някакъв идиот да вземе да каже на жена ми.
* * *
Мъж в туристическа агенция:
– Преди няколко години ви помолих да ми препоръчате някаква дестинация, пратихте ме в Египет, при връщането жена ми бе бременна. Миналата година пак ви помолих да ми препоръчате нещо, пратихте ме в Гърция, жена ми пак бременна. Сега пак ви моля, препоръчайте ми нещо евтино, че да мога поне сега да взема жена си със себе си...
* * *
Мъжът ми ми подари цветя и сега се чудя... аз ли нещо хубаво съм направила или той нещо лошо!
* * *
Скъпи мъже, ако искате да промените света направете го, докато още сте ергени. Ожените ли се, няма да може да промените дори и канала на телевизията.
* * * 
Красотата изисква жертви. Жена ми е красива, а аз - жертва...
* * *
- Скъпа, какво имаме за вечеря?
- Има Крайно мързеливи сарми!
- ???
- Зелевите листа са в буркана, каймата - в хладилника, а оризът - в шкафа.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари