вторник, 26 март 2019 г.

ВИЦОВЕ ЗА РОЖДЕН ДЕН


Свързано изображение
- Муцка, кога е рожденият ти ден?
- Аз нямам рожден ден!
- Не може да нямаш!
- Може! Аз съм родена през нощта.

* * *

Рускиня честити рожден ден на приятелка:

- Дорогая Сонечка! Желая ти красота, акъл, любов и пари! Останалото си го имаш!

* * *

Габровче има рожден ден. Тортата е сервирана.

Рожденикът:
- Аз не искам 1, а 2 парчета торта!
- Добре, вземи ножа и разрежи парчето на 2!

* * *

Пълничка дама звъни на диетолог:

- Извинете, наистина ли гарантирате бърз резултат с вашата диета?
- О, да госпожо.
- Работата е там, че мъжът ми ми направи чудесен подарък за рождения ден,а аз не мога да вляза в него!
- Не се притеснявайте госпожо, гарантирам ви, че след два месеца ще можете да облечете вашата нова рокля!
- Каква рокля? Той ми подари джип!

* * *

Жената е удивително същество, което има рожден ден, но няма година на раждане...

* * *

- Защо си тъжна? Какво се е случило?
- Подарих на мъжа си за рождения ден набор риболовни блесни.
- Съвсем правилно. Толкова години всеки уикенд ходи за риба. Какво не е наред?
- Ами повъртя го в ръцете си и ме попита "Какво е това?"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари