вторник, 24 март 2015 г.

ПРИЯТЕЛСКИ АНЕКДОТИ ЗА ЖЕНЕНИ




Мъж катастрофирал с автомобила си и изпаднал в кома. След няколко дни дошъл в съзнание и попитал жена си, която била до него:
- Какво става? В рая ли съм?
- Не, скъпи, аз съм тук.

* * *
Трима приятели си говорят: 
- Моята жена като започна много да ме дразни, я заведох едната година във Франция, а на следващата - в Лондон. - казал първият. 
- Моята пък, като започна да ме дразни, я заведох първата година на Карибите, а втората - на Малдивите. - казал вторият приятел. 
- Моята я заведох на село. - казал третият и замълчал. 
- А на втората година? - попитали другите двама. 
- На втората си я прибрах!

* * *
След развода, той напусна жена си и ѝ остави всичките си имоти. Така както гущерът губи опашката си, само за да остане жив...

* * *
- Мамо, влюбих се.
- Как се казва? Може ли да готви? Как изглежда? От добро семейство ли е? Какво е завършила? С какво се занимава? Сериозно ли ходите? Защо не ми каза досега? Кога ще излизате? Да ти дам ли пари?
- Тате, влюбих се.
- В жена?
- Да.
- Хубаво...

* * *
- Скъпи, бременна съм!
- Какво-о-о-о-о-о?
- Честит 1ви април, скъпи!
- Ели, как можа? За малко да получа сърдечен удар!
- Как ме нарече? Аз съм Гери!
- Честит 1ви април, скъпа!

* * *
Казах на мъжа ми, че искам да бъда най-добрият му приятел. Тогава той си отвори бутилка бира и започна да ми разказва колко е отегчен от семейния живот.

jivko mihalev
smqhzabavanews.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари