събота, 28 юли 2018 г.

БЛОНДИНКА В САМОЛЕТ

Резултат с изображение за вицове за блондинки с картинки


Блондинка в самолет


  • Блондинка се качва в самолет и сяда в бизнес класа.
  • – Но г-це, Вие сте за икономичната, поправя я стюардесата.
  • – Аз съм блондинка, хубава съм, летя за Лондон и няма да се махна. – настояла тя.
  • След малко пристига вторият пилот:
  • – Но г-це.
  • Последвало вече познатото… хубава съм, летя за Лондон и няма да се махна! Всички се видели в чудо, инат.
  • По едно време първият пилот попитал какво става и получил отговор:
  • – Абе, има тук една блондинка.
  • – А бе, защо не казахте по-рано жена ми е блондинка.
  • Пристигнал той при злополучната блондинка и й прошушнал нещо на ухо, при което тя скочила и изкрещяла:
  • – Ама, защо не ми казахте!
  • Грабнала багажа и хукнала към мястото си. Всички били парализирани.
  • – Какво й каза? – попитали първият пилот.
  • – Ами, казах й че бизнес класата не лети за Лондон.
Резултат с изображение за вицове за блондинки с картинки

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари