сряда, 23 ноември 2016 г.

БЛОНДИНКА СЛЕД БАНЯ


Резултат с изображение за блондинки ВБОКС
Блонди звъни в студиото на кулинарен канал.
- Може ли да ми обясните нещо? Казвате - Нагласете фурната на 180 градуса... Ами аз я завъртам, но тогава капака остава към стената!
- - -
Накрая ще взема да се изруся. Така и така пиша глупости, поне да имам оправдание.
- - -
Една блондинка се мотае из зеленчуковия пазар. Изведнъж гледа на една сергия някакъв тип продава доста странни неща. Отишла да види какво се предлага.
– Какво продавате? – усмихнато попитала блондинката.
– Семки от круши! – съвсем сериозно отговорил продавачът.
– И за какво се използват?
– Като ги ядеш, ставаш по-умен.
– Сериозно!?
– Да.
– Колко струват?
– 10 семки са 10 лева.
Блондинката започнала да се колебае. Много дебела цената. 
Помислила малко и казала:
– Добре. Дай ми десет семки.
Блондинката купила семките. Изяла ги. Изведнъж се замислила и след малко казала:
– Ама аз за 10 лева щях да си купя няколко килограма круши. А там щеше да има много семки.
- Видя ли, че действа! Вече поумня.
Блондинката пак се замислила:
- Вярно бе! Наистина действа! Дай още 10 семки.
- - -
Минувач към руса шофьорка:
- Мила, това тук не е задръстване, това тук е паркинг!
- - -
Три перхидролени блондинки били на риба и хванали златната рибка. Разбира се, тя им предложила да изпълни три техни желания.
Първата казала:
- Искам да съм умна!
Втората:
- Искам да съм по-умна от нея!
Третата:
- Аз пък искам да съм най-умната!
На другата сутрин, събуждат се трите и се оказало, че първите две са се превърнали в брюнетки, а третата в мъж.
- - -
- От къде произлиза израза "чисто и просто.
- Блондинка след баня!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари