събота, 8 октомври 2016 г.

ВИЦОВЕ ЗА СТАНИШЕВ,ОБАМА И ПУТИН И.....ОЩЕ НЕЩО


Резултат с изображение за вицове във вбокс
Снощи по тъмно някакъв мъж извадил пистолет и засякъл Сергей Станишев и му казал:
-Дай си парите!
-Вие не ме познахте.Аз съм Сергей Станишев!
-Тогава си ми върни парите!
* * *

Обама и Путин се срещнали тайно на Ниагарския водопад,на мостчето там,за да не бъдат записвани разговорите.По време на разговорите решили да проверят верността на своята охрана.
Всеки да я провери взели решение и започнали.
Обама извиква Джон и казва:
-Джон,скачай от мостчето!
-Не,няма да скоча,имам семейство!
-Скачай ти казах!
-Имам семейство,няма да скоча!
-Уволнен си!
-Добре!Дава си картата и си заминава.
Путин извиква шефа на своята охрана и казва:
-За Сергей!Скачай отгоре!
Онзи скочил.Отдолу разбира се,мрежа.Те се разбрали предварително.
Върнал се Сергей,а Обама казал:
-Защо скочи?-Имам семейство!
Резултат с изображение за съжаление ЕМОТИКОНИ
* * *

Когато мама и татко пият с приятели,децата заспиват по диваните.
Какво е това?
-Това е родителен падеж!
* * *

Средното ниво на интелигентност в България е Q 7
* * *

Бай Пешо пита:
-Ти момче,какво работиш?
-Банков инспектор.Малко спестяване,малък апартамент в София!!По принцип парите не ме интересуват.Те се трупат в спестовната ми книжка.
Бай Пешо отговаря:
-На нас гении не ни трябват!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари