неделя, 3 януари 2016 г.

ЗАБАВНИ ВИЦОВЕ ЗА СЕКРЕТАРКИ И БИЗНЕСМЕНИ



Двама шефове си говорят.
- Какво прави готината ти секретарка?
- Уволних я. Извъртя ми страхотен номер. Един ден влизам в кабинета, а тя ме посреща с “Имам изненада за вас” - и излезе. След малко се появава цялата ми дирекция на вратата, носят цветя, бонбони, коняци... Скандират: “Честит рожден ден, господин директор”...
- Е какво лошо има в това?
- Ами аз вече се бях съблякъл.
* * *

Питат данъчен: - Вярно ли е, че подкупът ви обижда? - Да, и колкото е по-малък, толкова повече.
* * *

Млада дама кандидатства за работа за секретарка. Началникът й обяснява: - Трябва да ви кажа, че ние много ценим инициативността у служителите? Дамата го прекъсва: - Добре, къде ще ходим тази вечер?
* * *
Бизнесмен закъснява за съдбовна бизнес среща, но не може да намери място за паркиране. Отчаян поглежда небето: - Господи, направи така, че да намеря място. Ще започна да си плащам данъците. Ще плащам осигуровки на служителите. Даже ще си върна всички дългове... В този момент трясва мълния и по чудодеен начин една кола изчезва и освобождава място за паркиране. Мъжът поглежда пак към небето: - А, зарежи, намерих място ...
* * *

Един шеф пита друг: - Как така твоите служители никога не закъсняват? - Много лесно: при мен работят 30 човека, а местата за паркиране са само 20.
* * *

Началник се кара на подчинен:- Не те ли е срам! Закъсняваш два часа! Аз на твое място изобщо не бих се показал на работа в такъв случай...- Да, но аз, за разлика от вас, съм съвестен и идвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари