понеделник, 28 септември 2015 г.

ОСТРОУМНИ СЕМЕЙНИ ВИЦОВЕ





- Гошо, не ти ли се струва, че съм отслабнала леко?
- Отслабнала си разбира се и то много... в ума!


* * *
Колко е хубаво да си влюбен. Животът става прекрасен! Дори жената и децата по-малко те дразнят...

* * * 
Разговор между майка и дъщеря:
- Мамо, посъветвай ме какво да правя? Не знам за кой от тримата да се оженя. Първият - печели добре, вторият е много умен, а третият е много добър танцьор.
- Е, дъще, този първият може пък да се научи да танцува...


* * *
Баща завел малката си дъщеря в стаята, за да я сложи да спи. Започнал да ѝ чете детска приказка. След известно време дъщерята влезнала в хола при майка си и казала:
- Край.
- Какъв край? - уплашена попитала майката.
- Татко заспа.


* * *
- Скъпа, имах прекрасен сън, на който аз все още съм ерген и питам за твоята ръка...
- И какво те прави толкова щастлив?
- Ти ми отказа!


* * *
Зад всеки велик мъж стои жена, която му казва:"Не си с нищо по-различен от останалите мъже!"

* * * Мъж се прибрал у дома в четири часа сутринта. Жена му казала раздразнено:
- Аз нямам думи.
- Слава Богу! - отговорил съпругът.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари