сряда, 16 април 2014 г.

ВИЦОВЕ ЗА ЖЕНЕНИ И ЛЮБОВНИЦИ




Сесил заминала в командировка, но съпругът й се затъжил и след седмица отишъл при нея в хотела. Веднага започнали бурна, шумна любов, но от съседната стая някой извикал: 
- По тихо! Вече седма нощ не мога да спя от вас!


* * * 

- Скъпа, каня те на вечеря на свещи, преминаваща в закуска! 
- Ама цялата нощ ли ще ядем?


* * *

Лоренцо влиза в спалнята, заварва жена си с любовник и го заплашва: 
- Ако още веднъж ви заваря с жена ми, може да я задържите!


* * * 

След дългия и уморителен сватбен ден младоженците най-после остават сами. Щастливият съпруг сяда на леглото и казва: 
- С такова нетърпение чаках тоя миг... 
- И на теб ли ти стискаха обувките?


* * * 

- Ох, Карла, прибирам се и заварвам мъжа ми с любовницата си в леглото! 
- Аз съм още по-зле, скъпа! Прибирам се и хващам мъжа ми в леглото с любовника ми


* * * 

Семейство отива при лекаря. След прегледа той излиза със съпруга в коридора и го поздравява: 
- Честито! Ще ставате родители. 
- Това е невъзможно! Аз толкова внимавах... 
- Това е като движението по пътищата - ти може да внимаваш, но другите - не.


* * * 

- Искам да видя тази кукла - сочи Фреди в шопа. 
- Заповядайте. 
- А коя е датата на производство? 
- Да видя... януари тази година. 
- Козирог? О, не, няма да си подхождаме!


* * *

Две приятелки си споделят интимни тайни: 
- Можеш ли да си представиш, моичкият вчера ми заяви, че би искал да го прави с две наведнъж... 
- Е, случва се... Много мъже си мечтаят за такива работи. А ти какво му каза? 
- Какво да му кажа - викам, защо ти трябва да огорчаваш не една, а две жени наведнъж...


Източник:starshel.bg

smqhzabavanews.blogspot.com
jivko mihalev

Няма коментари:

Публикуване на коментар

коментари